Besökare

måndag 12 december 2011

Jobb!!

Jag har fått jobb!! Är så glad att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag hade lite "is i magen" och tackade nej till ett jobb som jag fick för ett par veckor sedan. Det var bara ett vikariat på 6 månader o så visste jag att jag skulle på intervju på ett jobb som gällde en tillsvidaretjänst där man skulle få va med och starta upp en helt ny förskola. Det kändes ju mer lockande. I torsdags var intervjun för det jobbet och det kändes jättebra och avslappnat. När jag kom hem var jag så otroligt inspirerad av vad de berättat om jobbet att jag inte ville ha nåt annat jobb. Ikväll ringde chefen och erbjöd mig tjänsten! Så nu ska jag ringa och säga ifrån till de två intervjuerna som jag har inbokade framöver. Japp, det var det för nu!! Jippi!

Ha en fortsatt trevlig kväll, det ska jag ha!

2 kommentarer: