Besökare

söndag 23 december 2012

EN dag kvar!

Ja, då var det da'n före doppareda'n. December går ju så otroligt fort! Men man gör ju väldigt mycket trevligt också, så det är säkert därför.

I onsdags var Erik och Lea ute och hämtade årets julgran. Getterna fick också följa med och pulsa i snön!


På kvällen fick barnen hänga upp lite polkagrisar innan det var läggdags, sen fixade jag och Erik resten.


I morse tände vi fjärde ljuset och barnen poserade så fint vid ljusstaken att jag inte kunde motstå att ta en bild.


Efter frukosten satte vi oss och gjorde våra pepparkakor lite extra fina och goda. Vi gjorde vit, rosa och grön kristyr och tog nåra nonstop till dem också. Resten ska Noel ha på sin tårta på tisdag.

Sen var det dags att klä på sig finkläder, eftersom vi skulle åka till svärfar/farfar som fyller år idag. Jag passade på att fota barnen framför granen, nu när de var så fina och på bra humör alla tre :-)

Nu är vi hemma efter lite firande och barnen är lagda. Verkar trots allt som om de somnat nu. Trodde nog att det skulle ta ett tag med tanke på hur uppspelta de varit idag!

Jag återkommer säkert med lite julbilder/födelsedagsbilder i mellandagarna...

...men nu återstår bara för mig att önska Er alla en riktigt God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar