Besökare

torsdag 20 oktober 2011

Lite pyssel måste man ju hinna med...

Förra året fixade jag i ordning en prylhylla åt Lea. Jag köpte en på loppis, målade den vit och satte scrap-bookingpapper i varje ruta. Såhär blev den:
Den är däremot full i alla luckor nu!
Noel blev riktigt avundsjuk då och jag lovade att jag skulle försöka hitta en åt honom också. Så i våras köpte jag en, även denna på loppis. Och såhär, ett halvår senare, är den äntligen klar. Både Noel och Lea ville absolut va med och hjälpa till med målandet.

 När hyllan blivit vit, klistrade jag in svart papper i varje ruta.



Ja, och sen var den klar. Många av sakerna som de har i sina hyllor är från min hylla som jag hade som liten. Känns lite kul att få se dem igen efter att de varit nedpackade i typ 20 år eller nåt.
Ja, lite pyssel måste jag ju hinna med mellan allt skolarbete och annat tjafs.

Imorrn åker jag till Norge och festivalen Nordic Fest med några vänner. Ska bli riktigt kul!


Ha en kul helg allihop, det ska i alla fall jag ha!


2 kommentarer:

  1. Finfina hyllor - ha en bra helg du med!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får det riktigt kul! Många bra band i år? Fast jag vet inte om jag vill veta egentligen... Kanske blir avundsjuk ;)

    SvaraRadera