Besökare

tisdag 25 januari 2011

Tillbaka i skolbänken...

Igår började jag skolan igen! För tredje gången på den här utbildningen satte jag mig på en kursintroduktion utan att känna en enda person. 2006 började jag första gången, sen blev det uppehåll när jag fick Noel 2007 och nu har jag varit hemma 1 år med Eneas. Nu har jag 2 (eller ev.3) terminer kvar och sen är jag äntligen klar! Känns riktigt bra också att Erik är pappaledig med Eneas. På så sätt behöver jag aldrig känna att jag måste stressa för att hinna hem och hämta de andra barnen på dagis osv.

                                           
Bildbevis på att jag redan har börjat läsa av kurslitteraturen

Annars här hemma så har Eneas börjat bli riktigt musikalisk. Han spelar flöjt, piano och munspel. Inte illa för en kille på 10 månader va? Ja, det är väl inga direkt kända visor som han spelar, men nog så vackra! Jag passade på att filma honom när han övade igår och hade tänkt att ni skulle få se den filmen här. Tyvärr lyckades jag aldrig med uppladdningen. Men kanske en annan gång!
 
Ha en fortsatt trevlig kväll, eller som många väljer att säga istället: Ha en trevlig fortsatt kväll! Men jag har aldrig riktigt förstått hur man har en fortsatt kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar