Besökare

lördag 18 maj 2013

Några ljusglimtar...

Förra helgen fyllde jag år och trots att jag inte riktigt känner mig bekväm med att bli äldre, så gillar jag verkligen kalas! Här kommer några bilder från en trevlig helg med släkt och vänner:

På fredagen blev det barnkalas för barnens kusin Lydia som fyller 3 år och som var hemma från Göteborg.


 På lördagen blev det kalas hemma hos oss och vi åt kakor...


...och jordgubbstårta!


Av min älskade moster med man fick jag min mormors gamla recept. Mycket av min inspiration till bakning kommer från min kära mormor Tekla (som skulle fyllt 98 år i fredags om hon levat)
Sen fick jag lite fina saker till blivande huset. Bl.a tvålpump och tandborstmugg till vårt stora badrum. Vill åka dit och inreda nu!

En korg med godsaker och en bok om trädgården och skadedjur, något jag säkert kommer att ha nytta av nu när vi får en egen trädgård i sommar!


Fina blommor fick jag också!
På lördagskvällen kom mina storebröder, Marcus flickvän Josefin och Toffes dotter Tekla-li hit. Lea och Tekla.li lekte från sekund 1 och grät när de ca.25 timmar senare skulle skiljas. Väldigt söta!

En härlig helg var det och jag är så glad att jag fick umgås med min kära familj och alla underbara släktingar! Tack till alla er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar