Besökare

tisdag 10 januari 2012

2011 var året då...

Ja, då är vi inne i 2012. Jag minns milleniumfesten som igår och nu är det över ett decennium sedan dess. Kan inte fatta att tiden gått så fort! Så, hur var 2011 då? Ja, det har hänt en hel del i våran familj under året som varit i alla fall. En del jobbigt, men främst många roliga saker! Bland annat detta:

* Eneas har gjort ett antal inrepp för sina njurproblem och i september opererat bort ena njuren. Allt har gått bra men självklart varit påfrestande för oss alla.

* Erik fyllde 30 i april, vilket firades på många sätt.

* Vi har flyttat till hus! Under våren målade vi om i sovrummen och i maj gick flyttlasset. Vi stortrivs verkligen här!

* I augusti började Lea i förskoleklass, vilket var väldigt stort. Hon älskade det från dag ett och har under jullovet bara längtat efter att det ska ta slut så hon får börja skolan igen.

* Noel började i en ny förskola i augusti och har i december var han jätteduktig på 4-årskontrollen.

* Eneas skolades in på förskolan i november och trivs jättebra där.

* Jag har skrivit c-uppsats och blivit klar med den innan året tog slut. Nu är det inlämnad och nästa vecka väntar examinationen av den.

* Jag har fått jobb!! På måndag börjar jag tillsammans med ett stort arbetslag att planera för den nya förskola som vi ska starta i Norrköping. Ska bli så spännande!

* Och det sista som hände under 2011 var att vi köpte ny bil. Mycket trevlig och fin sådan!

Ja, så för att summera kan jag väl säga att det i det stora hela varit ett väldigt lyckat år! Jag ser fram emot att möta det nya året med alla de utmaningar som väntar. Hoppas att ni hänger på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar